Halloween TAG│ #Anneween

Sziasztok! Másnak is feltűnt hogy nagyon gyorsan telnek a napok? Sajnálom, hogy már szeptember eleje óta nem volt bejegyzés. De ma egy taget hoztam. Halloween tag, gif képekkel, és még sok minden mással! 
Kellemes olvasást! Képtalálat a következőre: „halloween gif tumblr”




1. Kedvenc horror vagy Halloween-témájú dalod?

Ó, egy egész Soundtrack-om van csak Halloween témában. De igazából ha csak egyet lehetne választanom, akkor természetesen a zseniális Tim Burton - Karácsonyi Lidércnyomás c. filmjéből a "This is Halloween" -t emelném ki.
Képtalálat a következőre: „halloween gif”


2. Nevezz meg valamit ami elől nem szeretnél futni egy sötét erdőbe vagy elhagyatott épületbe.

Semmi elől sem szeretnék ilyen helyekre futni, köszönöm.
Képtalálat a következőre: „halloween tumblr”


3. Játszottál már Ouija Board-al?

Nem, még sohasem. (nem is szeretnék)

Képtalálat a következőre: „halloween gif ouija”

4. Kedvenc horror szörnyed vagy gonoszod?

Nem tudok választani. Annyi szuper gonosz van, és annyi jó szörny, hogy egyszerűen...
Képtalálat a következőre: „halloween gif tumblr”


5. A legijesztőbb / legfurább dolog ami akkor történt veled amikor magad voltál?
Hát...a legfurább...sok furcsa dolog történik körülöttem. 
Ekkor nem magam voltam hanem 2 barátnőmmel. Ez a mi házunkban történt, épp valami filmet néztünk. Egyszercsak a barátnőm pohara, ami az asztalon volt elkezdett "csúszni" az asztalon. Szóval értitek mozgott. De az egyik barátnőm a tévét nézte, a másik pedig telefonozott, és semmit nem láttak az egészből. Mondom oké, biztos csak képzelődtem. De később megnéztem az asztalt [üvegasztal] és ott volt rajta a pohárnak a nyoma. Mármint, értitek annak a nyoma, hogy elmozdult az a pohár. Amikor ezt elmondtam több barátomnak is, persze senki se hitt nekem. Nem tudom mi történhetett. Veletek is történt hasonló?
Ó, ezenkívül sok "parás" dolog történt velem, de azokat most nem vitatnám itt.

Képtalálat a következőre: „halloween gif tumblr”

6. Mernél eltölteni egy éjszakát egy kísértetjárta házban?
Egyedül biztos nem, de ha pár barátomat vihetném magammal, szerintem igen.

Képtalálat a következőre: „halloween gif tumblr”

7. Babonás vagy?
Alapvetően véve, szerintem nem. Nem hiszek a fekete macskás dolgokban.
Képtalálat a következőre: „halloween gif tumblr”

8. Szoktál árnyakat látni a perifériás látásodban? (remélem jól fordítottam, és érthető)

(amit a szemed sarkában látsz)

Előfordult már, de nem jellemző.

Képtalálat a következőre: „halloween gif tumblr”

9. Melyik "városi legenda" a legijesztőbb a számodra?
Van egy pár. Talán túl sok.
Képtalálat a következőre: „halloween gif tumblr”

10. A gore-t [véres filmek] vagy a thrillereket szereted jobban?

Van amit szeretek innét is, onnét is - de azt hiszem inkább a thriller az, amit jobban kedvelek.
Képtalálat a következőre: „halloween gif tumblr”

11. Hiszel más dimenziókban / világokban?
Hát, nem is tudom.

Képtalálat a következőre: „halloween gif tumblr”


12. Készítettél már valaha valamilyen főzetet?
Gondolom itt nem a Harry Potter féle főzetekre gondolnak. Szóval Pottermore-n kívül még soha.



13. Hamar megijedsz?
Hát, ez attól függ [most ne  nézzetek hülyének az 5. kérdésre adott válaszom miatt] de talán nem annyira könnyen.
Képtalálat a következőre: „halloween gif tumblr”

14. Játszottál már valaha Bloody Mary-t?
Nem még sohasem. Vegyes érzelmeim vannak a Bloody Mary "játékkal" kapcsolatban.


15. Hiszel a démonokban / az ördögben?
Erre most nem adnék itt választ.
Képtalálat a következőre: „sleepy hollow gif”

16. Egyedül vagy otthon és lépéseket hallasz, mit csinálsz?
Nos, régebben (amikor egyedül voltam itthon) akkor föntről [emeletes ház] úgy hallottam, hogy valaki sétálgat. Tudjátok. És hát mint minden normális ember, felmentem megnézni, hogy mi történik fönt. Sehol senki. Szóval lefutottam és hívtam a legjobb barátnőmet.
Szóval ezt csinálom. 



17. Ha bent rekednél egy horror filmben, melyik lenne az?
Nehéz kérdés. Hát valami nem túl hardcore horror-t mondanék. De felvetődik a kérdés, hogy mint milyen szerepben?


18. Ha csak egy halloween kosztümöt ("álarcot") viselhetnél minden halloweenkor, melyik lenne az?
Valami klasszikus. Boszorkány, Wednesday Addams, Frankenstein menyasszonya stb.
vessünk egy pillantást erre a gifre. mennyire on fleek a csaj.

Képtalálat a következőre: „halloween gif tumblr”

19. Mennél valaha is a temetőben éjjel?
Magam biztosan nem. De ha valaki jönne velem (valakik) akkor igen.

my gif Halloween television spooky Lee Pace Pushing Daisies ned the piemaker

20. Egy zombi apokalipszisban milyen fegyvert választanál?
Nem tudom hogyan jön a Halloween tag-hoz, de  szerintem mondjuk egy nagyon spéci kifogyhatatlan tárú szupertasztikus fegyvert. De ha nem bonyolíthatom ennyire meg, akkor egy machetet.
Képtalálat a következőre: „cute zombie gif”
nem gif, de :"D

21. Szeretnél elmenni egy halloweeni buliba vagy / cukrot gyűjteni [trick or treat / csokit vagy csínyt]?
Nagyon nagyon szeretnék! Várom az alkalmat. Továbbra is. Várom.




22. Egy horror filmben vagy - te vagy az utolsó lány, az első, aki meghal, a komikus, a szkeptikus, az okos, vagy a gyilkos?
Hú de jó kérdés. Hát akkor: Az utolsó lány úgyis meghal szóval szerintem nem szeretnék ő lenni, az első aki meghal szintén nem szeretnék lenni, a komikus - elvicceli a dolgot, de meghal, szóval ő sem. A szkeptikus rádöbben, hogy minden igaz, szóval meghal. Az okos - nos, tegyük fel, hogy ő lennék én. Mert az okos rájön arra, hogy a [következő pontban levő] gyilkost hogy lehetne átverni, elkerülni stb. és mondjuk van 60-70% esélye arra hogy túléli, szóval szerintem ő lennék, az okos. De a gyilkos személye is izgalmas.

Képtalálat a következőre: „funny horror movie gif”

23. Van úgy, hogy nézel valami vidám dolgot egy horrorfilm után, hogy utána mehess aludni?
Volt már rá példa. A tényleg nagyon ijesztő horrorok után volt, hogy megnéztem valami vígjátékot vagy mesét (!)
Képtalálat a következőre: „halloween gif tumblr”

24. Miközben egy ijesztő filmet nézel te vagy az a személy aki:  kiabál a karaktereknek, a személy akinek a szeme fedett az egész idő alatt, vagy az a személy, aki elalszik?
Szerintem az első és a második. Ez a filmtől függ, de igazából kiabálok, hogy "miért mész oda?" "menj már ki a házból" "minek kellett neked ide menned!" "na látod!" vagy ha valami erősebb filmről van szó, akkor becsukom a szemem.




25. Az vagy aki ijesztget vagy az aki meg lett ijesztve?
Hát, is-is. Amúgy nagyon szeretek ijesztgetni, de engem is ijesztgetnek szóval, igen. Ez is, az is.
Képtalálat a következőre: „halloween gif tumblr”

26. Kedvenc halloweeni gif?
A "Pumpkin man".
Képtalálat a következőre: „halloween gif tumblr”

27. Hány éves voltál amikor először láttál horrorfilmet?
Nos, azt hiszem...10. Kilenc vagy tíz éves voltam amikor a szomszéd fiúnál voltam, és megnéztünk valami horrort. Nem emlékszem a pontos címére, de tudom, hogy valami padlás volt benne. [közben tejet és süteményt ettünk ezerrel, szóval amikor nem akartam odanézni a filmre, akkor nagyon koncentráltam a poharamra]
[ ugyanezzel a szomszéd fiúval néztem meg a Chucky c. filmet, de nem tudom, hogy az előbb említettet vagy a Chucky-t néztük meg hamarabb]
Képtalálat a következőre: „halloween gif tumblr”

28.Mi volt az első halloween kosztümöd?
Mivel nem voltam cukorkátgyűjteni, se halloweeni buliban, ezért semmi sem volt. :c
Képtalálat a következőre: „halloween gif tumblr”

29. Mi leszel most halloweenkor?
Na most, a barátaimmal szeretnék tartani egy halloween partyt - mivel az suliban ahova járok ugyan tartanak ilyet, de ott az ijesztgető szerepét fogom betölteni, ezért valami nagyon ütőset kéne találnom, amit el is tudok készíteni. Én Wednesday-re gondoltam c:
Képtalálat a következőre: „funny horror movie gif”


30. Ha lehetne egy ijesztő halloweeni állatod(fekete macska, bagoly, denevér, patkány, farkas), mit választanál?

Hát...szerintem a baglyot vagy a farkast. Konkrét magyarázatot nem tudok mondani, de valamiért ezek közül választanák.

Képtalálat a következőre: „funny horror movie gif”

31. Kedvenc halloweeni filmed?
De vártam ezt a kérdést! Nos. Ugyan nem annyira halloweeniak de Az Álmosvölgy legendája és az Éjsötét árnyék c. filmekért oda vagyok. De klasszikusok közül a Karácsonyi lidércnyomás vagy a Halloween filmsorozat a kedvencem.Képtalálat a következőre: „sleepy hollow gif”




Zárókép.



Ha megtetszett ez a TAG nyugodt szívvel töltsétek ki ti is, de mindenképp linkeljétek odalent, vagy küldjétek el nekem, nagyon kíváncsi vagyok a ti válaszaitokra is!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Search This Blog