Őszi bakancslista │ Szia Szeptember! 🌞

Sziasztok! Végre valahára beköszöntött az ősz (23.-án legalább hivatalosan is) a meleg pólók, gyertyák és a teák évszaka, legalábbis szerintem. Mindenképpen szerettem volna írni egy "Őszi bakancslista"-ás bejegyzést, szóval mire várunk még?



1. Elmenni túrázni 

Ez egy éves terv nálam, mivel nagyon szeretek az erdőben sétálgatni, főleg úgy, ha a levelek már színesek, és kellemes, nem túl hideg szél fúj. Nos, a legjobb barátnőmet szeretném beszervezni egy kis túrára.



2. Vajsört készíteni 

Nem tudom, hogy említettem e, szerintem még nem, de ESZMÉLETLENÜLIMÁDOM nagyon szeretem a Harry Potter könyvsorozatot, valamint a filmeket, így ezt ebben az évben, hogy már valamit konyítok a "bonyolultabb" ételek elkészítéséhez, mindenféleképpen szeretnék vajsört készíteni!
 (és mindenképpen megosztani veletek az elkészítését)


3. Sálakat venni

Nem tudom miért, de valahogy ha megjön az ősz rögtön sálakat kezdek el hordani, általánosságban kötötteket, és hiába van pár  darab sálam, mégis szeretnék beszerezni bordó és fekete színben!


4. Gyertyákat beszerezni

Jó... lehet hogy már szeptember elején vettem párat (erdei bogyósat, orchideásat, illat nélkülit, almásat (még akkor is ha az inkább téliesebb)...sorolhatnám) egyszerűen annyira, de annyira szeretek ilyenkor egy gyertya mellett filmet nézni, közben teát szürcsölni..ah.
Szóval, tudjátok van az a Yankee Candle aminek egyszerűen mesés az illata, szóval lehet teszek egy kis kitérőt az OBI vagy az Alexandra felé (mert hát ott is árulnak) és beszerzek párat *-*

Képtalálat a következőre: „autumn candles gif”

5. Több meleg pulcsit venni 

Igaz, hogy van 3 darab meleg, kötött pulcsim, de egyszerűen jobban szeretek meleg pulcsikban lófrálni mint kabátban. Így hát alapdarab!


6. Új filmeket megnézni 
Nem csak a moziba szeretnék kitérőt tenni a barátaimmal - ugyanis tök jó filmek jönnek ki idén ősszel, pl. a Körök, vagy a Legendás Állatok és Megfigyelésük - hanem szeretnék megnézni eddig nem látott filmeket, amelyekről csupa jót hallottam. Nincs jobb program mint begubózva filmet nézni! (Apropó, ha esetleg van egy kedvenc filmetek amit ajánlanátok irány a hozzászólások!) Képtalálat a következőre: „film watching gif”


7. Megünnepelni a Halloween-t 

Nem pont cukorkagyűjtésre gondolok, bár előző évben kipróbáltuk a barátaimmal, hát nem volt azért az igazi, de ettől függetlenül jól éreztük magunkat. Hazánkban és a környező országokban sincs valami nagy jelentősége a Halloween-nek (mert ugye amerikai ünnep) de mégis mindenhol Halloween-i dekorációkat lát az ember és annyira megjön hozzá valakinek a kedve! Idén szeretnék egy horrornézős filmmaratont szervezni a barátaimmal, majd meglátjuk mi sül ki belőle!
Képtalálat a következőre: „film watching autumn gif”
Yup, ez itt egy HP Halloween ábrázolás




8. Új recepteket megtanulni 

Az utóbbi években valamiért nagyon a szívemhez nőtt a sütés (jobban mint a főzés) és szeretnék minél több receptet megtanulni és kipróbálni! 


9.  Új teákat kipróbálni 

Ha már egyszer sütit sütök, akkor a tea sem hiányozhat mellőle. Idén szeretnék kipróbálni néhány az ismerőseim által kedvelt ínyencséget. Szeretném kipróbálni a Zöld teát, mivel még soha sem ittam, valamint az eredeti fekete teát is szeretném megkóstolni. [ami úgy látszik sikerülni fog mert a barátnőm hozott Angliából fekete teát!]

Képtalálat a következőre: „drink tea gif”


10. Többet sportolni 

Nos, igen...Nem vagyok a sportok embere, igazából nem is szeretek (vagy tudok) nagyon futni, dobni stb. és ezeken szeretnék javítani.🙎 Időközönként eljárok Ashtanga jógára, és erre szeretnék fókuszálni mert tökre megtetszett a jóga, ami egyébként baromi nehéz.
Elkezdtem AyFly jógára is járni, ami egyszerűen csodálatos!!




11. Playlist

Soha sem szokott évszakfüggő lenni a zenehallgatás, de ez éven úgy érzem kell nekem egy őszi playlist. Tudjátok. Sétálás közben zenét hallgatni, vagy a suliból hazamenet. És persze elmaradhatatlan számomra a Halloween-i playlist ♥
Képtalálat a következőre: „autumn playlist gif”

12. Több könyvet olvasni 

Bár vár még rám a kötelező olvasmányom(dejó),  de az elolvasása után nem csak újra szeretnék olvasni pár könyvet, hanem be is szeretnék szerezni pár újdonságot!

13. Kipróbálni Bogoly Berti Féle Mindenízű Drazsét
Szóval a Jelly Bellyt. Már ettem, de kizárólag "jó" ízű kiszerelésben és szeretném megkóstolni végre a Bean Boozled-et ha NEM SIKERÜLNE megvennem a Bogoly Berti Féle Mindenízű Drazsé-t.

14. Őszi DIY-okat kipróbálni
Szeretnék rengeteg kreatív, készítsd el magad "dolgot" csinálni, szóval már el is indítottam a böngészést és tök jó ötleteket találtam!
Képtalálat a következőre: „autumn diy fail gif”
ide meg csak úgy egy  random Pusheen
15. Rászedni magam a sütőtök megkóstolására
Igazából kiskoromban nem szerettem a tököt, undorodtam az ízétől, szagától de most valamiért elterveztem, hogy nekem igen is tököt kell ennem! 
Képtalálat a következőre: „pumpkin tumblr gif”

A legközelebbi bejegyzésig viszlát,
Anne.


(Írjátok meg a saját bakancslistátokat a bejegyzés alá!)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Search This Blog